16.png
 

de uitdaging

Vastbesloten was er reeds gekozen voor de naam 'ZWIT'. Geïnspireerd door de betrouwbare West-Vlaamse werkmentaliteit. Ramses wil graag benadrukken dat er geen goed resultaat kan behaald worden zonder er hard en slim voor te werken. Hij wil een logo en identiteit die een duidelijke link hebben met die waarden en de naam 'ZWIT' zelf.

Lightbox_ZWIT (2).png
22.png
© Buroko.
Apple_Watch_ZWIT.png
23.png
© Buroko.

de klant

Met de nieuwe zaak, ZWIT, wil Ramses aantonen hoe sporten voor iedereen gezond & fun kan zijn als je dit op een verantwoorde manier aanpakt. Schrik of gebrek aan motivatie kunnen altijd overwonnen worden met de juiste begeleiding. ZWIT bekommert zich over zowel de sterktes als de zwaktes van het lichaam. Met jaren ervaring als kinesist is Ramses de ideale personal trainer als je een veilige doordachte manier van werken zoekt.

6.png
© Buroko.

de strategie

Ramses is zowel kinesist als personal trainer. De handen die jou dat duwtje in de rug geven, zijn tegelijk ook de handen die je zullen opvangen als je even struikelt. De merkidentiteit moet dus dit slim, veilig en gestructureerd bewegen benadrukken. Wij denken aan dynamisch, scherpzinnig & fun.

10.png
android-smartphone-free-mockup-4.png

de uitvoering

De vele zweetdruppels die de klant zal zien passeren dienen als inspiratie voor dit ontwerp. De ronde, speelse vormen smelten samen in een krachtig en dynamisch symbool. In de negatieve ruimte schuilen subtiel de letters 'z' en 'w' van ZWIT.
We kozen aanvullend voor een lettertype dat de
 eigenschappen van het symbool resoneert en versterkt. 

26.png
© Buroko.
1/15
01-outdoor-sign-free-mockup-by-mockupcloud-6.png
Sticker_ZWIT (2).png

ZWIT

Brand identiteit, logo & grafisch systeem.

Maart 2022

Beelden: Buroko.

Klant: ZWIT, personal training.

Terug naar onze cases.