top of page
Boven
de uitdaging
Vastbesloten was er reeds gekozen voor de naam 'ZWIT'. Geïnspireerd door de betrouwbare West-Vlaamse werkmentaliteit. Ramses wil graag benadrukken dat er geen goed resultaat kan behaald worden zonder er hard en slim voor te werken. Hij wil een logo en identiteit die een duidelijke link hebben met die waarden en de naam 'ZWIT' zelf.






de klant
Met de nieuwe zaak, ZWIT, wil Ramses aantonen hoe sporten voor iedereen gezond & fun kan zijn als je dit op een verantwoorde manier aanpakt. Schrik of gebrek aan motivatie kunnen altijd overwonnen worden met de juiste begeleiding. ZWIT bekommert zich over zowel de sterktes als de zwaktes van het lichaam. Met jaren ervaring als kinesist is Ramses de ideale personal trainer als je een veilige doordachte manier van werken zoekt.

.png)


































































































































































de strategie
Ramses is zowel kinesist als personal trainer. De handen die jou dat duwtje in de rug geven, zijn tegelijk ook de handen die je zullen opvangen als je even struikelt. De merkidentiteit moet dus dit slim, veilig en gestructureerd bewegen benadrukken. Wij denken aan dynamisch, scherpzinnig & fun.


de uitvoering
De vele zweetdruppels die de klant zal zien passeren dienen als inspiratie voor dit ontwerp. De ronde, speelse vormen smelten samen in een krachtig en dynamisch symbool. In de negatieve ruimte schuilen subtiel de letters 'z' en 'w' van ZWIT.
We kozen aanvullend voor een lettertype dat de eigenschappen van het symbool resoneert en versterkt.

.png)

© Buroko.

© Buroko.

© Buroko.

© Buroko.
1/15


bottom of page